Efter resan
Välkommen hem! Vi hoppas du har haft en skön golfsemester och är nöjd med din resa.
Ett par dagar efter att du har kommit hem så skickar vi ett mail till dig som har bokat resan med förhoppningar om att du har tid att svara på några frågor. Dina synpunkter ger oss möjlighet att utvärdera våra golfresor så att vi kan säkerställa att vi och våra samarbetspartners lever upp till era förväntningar. Vi är tacksamma för ditt bidrag och för att du har valt att resa med oss – Playa Golf!
Boka nästa resa
Många resenärer har förälskat sig i en plats och bokar om samma golfresa igen så fort de har kommit hem. De mest populära resmålen brukar bli fullbokade och de vill vara säkra på att få plats.
Det går bra att preliminärboka ett resmål även om priserna inte är klara. Då återkommer vi med ett kostnadsförslag, som det givetvis är fritt att tacka nej till, så fort priserna är satta.
Reklamation
Vår ambition är att åtgärda eventuella fel direkt på plats om det är möjligt, så det är viktigt att du påtalar felet så snart det har upptäckts. Om du anser att problemet inte löstes på ett godtagbart sätt har du möjlighet att göra en reklamation till oss inom två månader efter hemkomsten. Tänk dock på att om du inte har framfört dina synpunkter till oss under golfresan och vi därmed inte har fått möjligheten att åtgärda problemet är du enligt branchpraxis inte berättigad till någon ersättning.
# Om du har drabbats av sjukdom, skada eller stöld hänvisar vi till ert försäkringsbolag.
# Gäller ditt ärende flygresan, skadat eller försenat bagage hänvisar vi dig till det flygbolag som du reste med.